Home / Uncategorized / Consultant Informatiemanagement

Consultant Informatiemanagement

Functiebeschrijving

Passie voor de publieke zaak!

Als adviesbureau helpen wij al bijna 20 jaar passievol gemeenten en omgevingsdiensten. Onze missie daarbij is het beste uit mensen halen zodat inwoners zo optimaal mogelijk worden bediend. Als Consultant informatiemanagement weet jij met jouw aanstekelijk enthousiasme onze klanten te helpen. Visie en realisatiekracht gaan daarbij hand in hand. Jij zorgt dat onze klanten steeds weer tevreden zijn. Deze uitdaging ga je keer op keer aan.


Functiebeschrijving

Als Consultant Informatiemanagement:

    • Volg je actief de ontwikkelingen op het gebied van informatiemanagement en automatisering (I&A).
    • Vertaal je op praktische wijze deze ontwikkeling naar diensten voor gemeenten.
    • Inspireer je gemeenten hoe ze deze ontwikkelingen kunnen integreren in hun dienstverlening en bedrijfsvoering.
    • Ontwikkel je hiervoor concepten en visies op het gebied van I&A.
    • Concretiseer je hoe ze planmatig de benodigde veranderingen op het gebied van informatie- en procesmanagement kunnen realiseren.
    • Ga je voorop bij het realiseren van de gewenste resultaten.

En…

  • Ben je een enthousiaste bruggenbouwer die zelfstandig met onze klanten een langdurige relatie weet op te bouwen.
  • Heb je kennis van de gemeentelijke architecturen (GEMMA), applicatielandschappen, processen, landelijke standaarden en softwareproducten van leveranciers.
  • Heb je op kennis van ICT infrastructuren en kantoorautomatisering.
  • Ben je op de hoogte van trends op het gebied van ICT zoals: appification, Big Data, Open Data, IoT en diverse varianten op digitale samenwerkingsplatforms (van social intranet t/m zaaksystemen).
  • Heb je een visie op het gebruik van (mobiele) devices.
  • Deel je onze visie op de toekomst van de lokale overheid en de rol die informatisering en digitalisering daarin spelen.

Daarnaast heb je:

  • Een afgeronde opleiding op HBO/WO niveau
  • 10 jaar ervaring op het gebied van informatiemanagement en automatisering binnen gemeenten
  • Een ‘Getting things done’ mentaliteit
  • Proactief
  • Uitstekende presentatie- en redactionele vaardigheden
  • Visie en realisatiekracht
  • Oplossingsgericht
  • Een digitale werkstijl
  • Een flinke portie lef

 

Wij bieden:

  • een functie voor 40 uur per week;
  • een vast dienstverband;
  • een marktconform salaris met daarbij een variabele beloning;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • een stimulerende omgeving waarbij je uitgedaagd wordt om jouw kwaliteiten maximaal in te zetten en door te ontwikkelen;
  • de benodigde middelen om plaats- en tijdonafhankelijk te kunnen werken.

 

Solliciteren
Heb je interesse in deze functie? Mail dan voor 1 december jouw LinkedIn-profiel en motivatie naar info@quarant.nl, t.a.v. Herman Hogendoorn. Heb je vragen over deze vacature? Neem dan gerust contact op: 06 – 22 46 59 28 of herman.hogendoorn@quarant.nl

Herman Hogendoorn
Herman Hogendoorn
Ik ben één van de partners van Quarant en medewerkers binnen de lokale overheid laten excelleren is de belangrijkste drijfveer in mijn werk. Ik inspireer, leid, coach en train afdelingen, groepen en individuele medewerkers. Meer informatie? 06 224 659 28

Recente berichten

Neem contact met ons op

Wilt u meer informatie of heeft u vragen over onze diensten? Wij denken graag met u mee.